Věrnostní program lékáren Dr.Max má už čtyři miliony členů. Klient s pořadovým číslem 4 000 000 se zaregistroval v uničovské lékárně největší tuzemské lékárenské sítě. Nově si lze kartu stáhnout na internetu do mobilu, aniž by člověk musel mít kartu plastovou. Členství klientům lékáren Dr.Max nabízí finanční i nefinanční benefity.
„Čtyřmiliontým členem věrnostního programu se stala paní Božena Prášilíková z Litovle. Pro zajímavost: třímiliontý účastník byl zaregistrován v září 2018,“ pochvaluje si mluvčí lékáren Dr.Max Michal Petrov.
Podle něj věrnostní program Dr.Max prošel zásadní změnou v roce 2015, kdy došlo ke kompletní přeregistraci klientů. A dále v roce 2018, kdy nabídl své výhody všem skupinám pacientů bez ohledu na věk v přehledné nabídce.
„Díky novým registracím v roce 2015 bylo možné zohlednit i v té době teprve chystanou legislativu související s GDPR,“ dodává Petrov.
Kartu výhod lékáren Dr.Max lze mít v mobilu
Dosud bylo možné vstoupit do programu pouze za vydání plastové karty. Od letoška poprvé lze mít primární kartu přímo v mobilu, bez nutnosti vlastnit kartu fyzicky. Registraci do klientského programu online formou je možné provést zde. Možnost založit si plastovou klientskou kartu prostřednictvím papírového formuláře v lékárně samozřejmě zůstává.
Finanční benefity Karty výhod Dr.Max
- Možnost využít letákové akce
- Uplatnění slev z doplatků na recept [až 50 %]
- Individuální slevové kupóny rozesílané členům v sadách několikrát ročně, aj.
Nefinanční benefity Karty výhod Dr.Max
- On-line poradenství
- Vzdělávací brožury
- Příbalové letáky
- Služby prostřednictvím mobilní aplikace, osobní asistent při užívání léků. Ten například upozorňuje na frekvenci a dávkování či přehled vyzvednutých léků.
Nově ve věrnostním programu fungují i speciální kluby Dr.Max Baby, Dr.Max Dia, Dr.Max Beauty či Dr.Max Vet. Ty jsou orientované na zájmy specifických klientských skupin – matka a péče o dítě, diabetes, zdraví a krása či péče o domácí zvířata.
„Například diabetikům zůstává po celou dobu existence věrnostního programu zachován princip prodeje inzulínů bez doplatku,” vysvětluje Michal Petrov.
Věrnostní program Dr.Max patří k největším v ČR
Klientský program Dr.Max rozvinutý primárně v České republice se úspěšně implementuje i v jiných zemích, kde značka Dr.Max působí. Dostalo se mu několika ocenění, včetně těch mezinárodních, jako je Cena Loyalty Magazine Award. Oscara pro věrnostní programy si odnesl hned ve třech kategoriích. Mimo jiné jako „nejlepší nový věrnostní program roku“ a „nejlepší program v rámci regionu střední a východní Evropy“. Letos poprvé podpořila síť Dr.Max v Česku věrnostní program také speciální videokampaní určenou pro televize a sociální sítě.
Koronavirová krize na zájem o členství v klientském programu nemá vliv. Týdenní přírůstky nových klientů jsou rovnoměrné, a na podzim ještě akcelerovaly. Mailing v rámci klientského programu byl během pandemie využíván i k šíření obecné zdravotnické osvěty.
–RED–